Pirms iesniedz preses relīzi Publikum preses relīžu portālā, iepazīstieties ar ieteikumiem preses relīzes sastādīšanai, kā arī ar Publikum apkopotajiem 15 plaši pazīstamiem ieteikumiem veiksmīgas preses relīzes sagatavošanai!
Preses relīzes uzbūve un saturs
Preses relīzes struktūras piemēra ilustrēšanai visbiežāk tiek izmantots apgrieztās piramīdas piemērs. Apgrieztās piramīdas forma atspoguļo vienkāršu principu – informācijas atspoguļošanu dilstošā secībā, pirmkārt, atspoguļo svarīgāko informāciju, otrkārt, nozīmīgu informāciju, treškārt, fona informāciju.
Publikum preses relīzes piemērs
Skatīt preses relīzes piemēru
PDF
15 ieteikumi veiksmīgas preses relīzes sagatavošanai
- Virsraksts, kas pievērš uzmanību un sniedz ieskatu vēstījumā!
- Pirmajā rindkopā sniedz atbildes uz – kas, ko, kāpēc, kad un kur.
- Atbildot uz 5 K – sniedz lasītājām sava vēstījuma esenci. Jau pirmajā teikumā iekļauj būtiskākās vēstījuma detaļas!
- Pārliecinies vai preses relīzes vēstījumam ir jaunas ziņas vērtība!
- Profesionāls tonis. Neizmanto pirmo personu!
- Informē – nereklamē!
- Atspoguļo statistiku, kas norāda uz tavas ziņas nozīmīgumu!
- Iekļauj citātus!
- "Less is more". Ievēro apjomu!
- Neatkārtojies!
- Pārbaudi gramatiku!
- Pārbaudi faktus!
- Norādi, kur pieejama plašāka informācija (saites)!
- Norādi preses relīzes sagatavotāju uzņēmuma/organizācijas kontaktinformāciju!
- Papildini savu preses relīzi ar attēliem, video un infografikiem.