Preses relīze

Radīta pirmā līdz pat 100% dabīga matu kopšanas līnija

13.05.2018 19:58

Nav noslēpums, ka turpinot samilzt dabas problēmām visā pasaulē, arvien lielāku popularitāti gūst zaļā domāšana, ikdienā iekļaujot dabai draudzīgākus produktus, un arī pārkārtojot savu dzīvesveidu un paradumus. Mainoties sabiedrības noskaņojumam, un tās pieprasījumam arvien lielāku uzmanību ilgtspējīgai saimniekošanai piešķir arī zīmoli visā pasaulē.

Viens no pasaules lielākajiem milžiem kosmētikas un matu kopšanas ražošanā – L'Oreal, savā paspārnē izlolojis zīmolu Biolage, kas radījis līdz pat 100% dabīgu profesionālo matu kopšanas līniju Biolage R.A.W! Tā ir pirmā un šobrīd arī vienīgā produktu līnija ar tik plašu profesionālo produktu klāstu, kas var lepoties ar īpaši augstu dabīgo sastāvdaļu saturu. Turklāt, par dabīgām tās tiek uzskatītas pie nosacījuma, ka tās ir saglabātas to dabīgajā veidā, vai arī tikušas apstrādātas tā, lai saglabātos vairāk nekā 50 % no izcelsmes auga vai minerālavota molekulārās struktūras. Atklātību vairo visu sastāvdaļu brīva pieejamība, ko līdz šim zīmoli turējuši noslēpumā. Visu Biolage produktu sastāvs tiek veidots no Marokas vulkānu māla, šī sviesta, kvinojas, kokosriekstiem, ingvera, olīveļļas, saulespuķu un gurķumētras eļļas, bišu vaska, melnajām sezama sēklām, koriandra, godži ogām, jukas un kivi.

Svarīgi, ka uzsvars uz ilgtspējīgu saimniekošanu likts, domājot arī par pēc iespējas mazāka ļaunuma nodarīšanas mūsu planētai, izgatavojot produktu iepakojumu, kas līdz pat 99% sastāv no pārstrādātas plastmasas. Šādu pozīciju ievēro ne vien Biolage zīmols, bet arī viss L’Oréal koncerns, apņemoties samazināt gan patērētā ūdens un CO2 izmešu daudzumu ražotnēs, gan publiskojot informācija par katra produkta ietekmi uz apkārtējo vidi, ļaujot patērētājam izvelēties produktus, kas atbilst ilgtspējīgam dzīvesveidam.

Jaunais produkts, kas pasaulē pieejams jau no pērnā gada Latvijā ieradies vien nesen, aizvadītajā nedēļā piedzīvojot savu debiju Latvijas friziermeistaru priekšā. Īsā laikā tas paspējis iekarot meistaru un salona apmeklētāju sirdis, apliecinot kā arī Latvijā iedzīvotāji arvien aktīvāk domā par pēc iespējas dabīgāku produktu izmantošanu, un ietekmi uz apkārtējo vidi.

Galerija